Naše služby

Pronájem prostor 

Rádi byste uspořádali firemní akci a marně hledáte kde? Hledáte vzdělávací prostory pro své zaměstnance nebo třeba plánujete školní rozlučku? Dál už hledat nemusíte. Prostory v kině si můžete pronajmout za rozličným účelem, ať už jste organizace, spolek, obchodní společnost nebo soukromá osoba.

V prostorech kina je možné uspořádat různé aktivity, od malých firemních setkání až po větší konference. Rádi uzpůsobíme sál požadavkům Vaší akce (bannery v sále apod.). Kapacita sálu je 224 míst. 

Prostor Cena
Pronájm sálu (bez techniky) - hlavní čas 1.500 Kč / hodina
Pronájem sálu (vč. promítací techniky) - hlavní čas 2.500 Kč / hodina
Pronájem sálu - přípravné hodiny 500 Kč / hodina
Pronájem vestibulu 500 Kč / hodina
Technik 250 Kč / hodinu
Set bezdrátových mikrofonů 500 Kč

* Ceny jsou uvedeny bez 21% DPH.

Storno poplatky za pronájem prostor:

  • 0 % – pokud je akce zrušena prokazatelnou formou 1 měsíc před realizací
  • 50 % z celkové ceny za pronájem prostor – pokud je akce zrušena v době 30 – 15 den před datem realizace
  • 75 % z celkové ceny za pronájem prostor – pokud je akce zrušena v době 14  dní před datem realizace
  • 100 % z celkové ceny za pronájem prostor – pokud je akce zrušena v době 7 dní před datem realizace
  • V případě storna z důvodů neodvratitelných událostí (úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, živelná pohroma) se storno poplatek neúčtuje. Výše uvedené skutečnosti je na vyžádání objednavatel povinen prokázat

Kulturní a společenské akce na klíč

Máme bohaté zkušenosti s pořádáním koncertů, festivalů, letních kin, plesů, divadelních představení ale i firemních či soukromých oslav nebo dětských dnů.

Naše služby při pořádání akcí na klíč zahrnují kompletní organizaci a zajištění všech potřebných prvků pro úspěšný průběh akce. Kromě technického zabezpečení jsme připraveni se postarat o další klíčové aspekty, včetně programu, stánků, logistiky atd..

Zajištění programu:

  • Navrhneme a sestavíme program tak, aby odpovídal přesně vašim požadavkům a cílům akce. Můžeme zařadit živou hudbu, divadelní vystoupení, taneční vystoupení, soutěže, prezentace a další prvky, které budou zábavné a atraktivní pro vaše publikum.
  • Můžeme vám pomoci s výběrem vhodných účinkujících a koordinovat jejich přípravu a časový harmonogram.

Zajištění stánkového prodeje:

  • Pokud plánujete mít na akci stánky s občerstvením, suvenýry nebo informačními materiály, můžeme se postarat o jejich zajištění. Spolupracujeme s různými dodavateli, kteří nabízejí různé druhy stánků a vybavení. Pomůžeme vám vybrat ty nejvhodnější.

Další služby při akcích na klíč:

  • Pomůžeme s výběrem vhodného místa konání akce a zajistíme potřebné povolení a formality.
  • Koordinujeme logistiku akce, včetně dopravy, ubytování pro účinkující nebo hosty, parkování a dalších praktických záležitostí.

Celkově se snažíme vytvořit komplexní a bezstarostný zážitek pro vás a vaše hosty. Naše zkušenosti s pořádáním různých typů akcí nám umožňují přizpůsobit se vašim individuálním potřebám a požadavkům.

 

Kontaktní osoba